Selasa, 16 Ogos 2016

Siapa Deena Wardina?


Siapakah Deena Wardina yang menjadi penghias kulit blog berkonsepkan majalah Adam & Hawa bulan  ini? Nama sebenar  Deena Wardina,  Nor Fatin Wadina Binti Mohd Affendy dan baru berusia 14 tahun.  Namun gaya dan penampilannya  nampak cukup matang.


Beliau masih belajar dan menyimpan cita-cita untuk menjadi akitek dan ingin menjadi pengiat seni seperti menyannyi dan berlakon.
.


Bakatnya kini telah mula terserlah dan mula mendapat perhatian di utara khususnya di Pulau Pinang. Diyakini dalam beberapa tahun akan datang Deena Wardina  pasti mampu mengegar dunia seni tanahair.

Di usia yang muda ini Deena Wardina telah menghasilkan album ‘single’ yang pertama. Lagu dalam album single yang pertama ini berjudul “Teman” dan "Aku Bingung”. Disamping menghasilkan album dan membuat persembahan nyanyian di pelbagai pertunjukan pentas Deena Wardina juga merupakan tukang karang boria Omara, sebuah kumpulan boria yang amat terkenal di Pulau Pinang.

Disamping bergiat sebagai penyanyi dan tukang karang boria Deena  Wardina juga sudah mula berjinak-jinak di bidang lakonan. Beliau telah dipilih berlakon dalam sebuah filem indie iaitu   filem budget kecil berjudul “My Super Hero” arahan Jakson Chong di bawah producer Eric Ong daripada Singapura.

Baru-baru ini pula Deena Wardina berlakon dalam sebuah Telemomie untuk tayangan Hari Raya Haji yang akan datang berjudul “AKU BUKAN SESAT” arahan Khalid Sulaiman Fdam.

Deena Wardina amat bertuah kerana minatnya dibidang seni ini mendapat sokongan dan dorongan yang cukup kuat daripada kedua ibu bapanya Mohd Afendy dan Intan Zainoora.


Diyakini dengan sokongan dan dorongan kedua ibu bapanya serta kini berada dibawah pengurusan Omara Production,  Deena Wardina mampu pergi lebih jauh dibidang yang amat di minati ini. Mereka yang berminat untuk mengundang Deena Wardina membuat persembahan boleh menghubungi pengurusnya Omara 017-443 0091.



KLIP VEDIO LAGU "TEMAN" OLEH DEENA WARDINA



KLIP VEDIO LAGU "AKU BINGUNG" OLEH DEENA WARDINA


KLIP VEDIO PERSEMBAHAN DEENA WARDINA


KLIK IMAGE UNTUK KE BLOG UTARA BIZ


KLIK IMAGE UNTUK KE BLOG REMPAH GRILL AL-KANZ







Tiada ulasan:

Catat Ulasan