Isnin, 5 September 2016

SEKS ORANG TUA

Assalamu Alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh , SYUKUR Alhamdulillah kerana dengan izin dan limpah kurnianya kita masih dapat bertemu di Blog ADAM & HAWA untuk bulan yang kedua.  Dua bulan adalah masih terlalu muda  untuk dikenali. Walaupun masih muda namun  untuk menghasilkan dan mengekalkan blog ini perlu komitmen yang tinggi, pemikiran yang luas dan terbuka dengan menghadapi masalah dana memang sukar.

Bagi membantu melancarkan Blog ini Blogger memohon jasa baik  pembaca yang baik hati boleh mengisi TABUNG BLOG ini seberapa yang  boleh. Sementara para peniaga boleh menggunakan Blog ini untuk mempromosikan perniagaan, perkhidmatan dan produk  Tuan/Puan dengan harga yang cukup murah dan pasti anda mampu dan berpuashati.

Namun  bagi meneruskan minat saya disamping membantu masyakat siber mendapat ilmu dan kefahaman mengenai hidup dan kehidupan maka saya teruskan. Disamping itu saya akan memaparkan cerita yang agak lain daripada yang lain yang tidak mendapat tempat di media tempatan tetapi mempunyai nilai berita yang tinggi. Saya yakin Insya Allah saya akan mendapat bantuan Allah nanti.

Alhamdulillah baru sebulan dilancarklan pada penghujung bulan Ogos  pelawat telah mencecah lebih 4,500 orang dan saya yakin Insya Allah pelawat akan bertambah dari masa ke semasa. Saya berjanji akan memberikan yang terbaik dan mengolah ruangan yang sesuai dari masa ke semasa berdasarkan bahan yang saya perolihi. Bukan senang untuk melakukan semuanya sendiirian di samping itu saya terpaksa melakukan perkara lain. Namun saya yakin saya mampu pengalaman mengurus dan menerbitkan buletin satu badan politik suatu masa dulu pasti dapat membantu.

Berdasarkan penyiaran bahan bulan lepas saya dapat mengenal pasti ruangan mana yang mendapat sambutan yang memberansangkan. Namun begitu dirasakan ruangan lain  jugaakan men dapat sambutan sekiranya bahan yang di paparkan menyentuh hati dan sanubari peminat blog ADAM & HAWA ini.

Pada bulan ini saya akan ketengahan bahan SEKS ORANG LELAKI TUA DAN WANITA YANG TELAH MONOPOUS. Ini penting bagi mendidik masyarakat yang telah mencapai umur 45 tahun ke atas supaya bersedia menghadapi saat-saat itu.  Tidak kira samada lelaki atau wanita apabila mencapai umur 50an akan menghadapi masalah mengenai soal ini. Sekiranyanya masing-masing tidak memahami masalah ini rumahtangga yang dibina boleh runtuh dan kalau tidak runtuh sekali pun kehidupan mereka tidak akan bahagia.

Jadi pada bulan ini Blog ADAM & HAWA akan memperkatakan persoalan ini. Mungkin dikalangan pembaca beranggapan perkara itu tidak manis dibicarakan  secara terbuka macam ini. Sebenarnya mereka yang berpendapat begitu adalah manusia hipokrit. Mereka hanya berlakon baik sedangkan jiwa dan perasaan mereka terlontar dan terlonjak-lonjak bila mengalaminya. Malah kadang kala sikap mereka lebih teruk dan lebih buruk daripada golongan yang terbuka membicarakan soal ini.

Blog ADAM & HAWA membicarakan soal ini bukannya mencari siapa dan salah di antara lelaki dan wanita. Sudah tentu kedua-dua pihak ini bertanggungjawab sekiranya berlaku krisis mengenai perkara tersebut. Sesungguhnya perkara ini masalah  besar bagi menjamin keharmonian dan kebahagian hidup berumah tangga.

Memang cinta, kasih dan sayang bukan semata-mata seks tetapi makanan cinta, kasih dan sayang adalah seks. Perhubungan ini pastinya akan mengiratkan lagi kemesraan, cinta, kasih dan sayang seterusnya memberikan keharmonian dan kebahagian kepada pasangan itu. Sengguhnya ini adalah fitrah  semulajadi yang Allah berikat kepada kita yang bernama  maklukNya.


Saya rasa cukup setaklat ini MINDA BLOGGER berbicara dan selamat mengikuti Blog ADAM & HAWA, Insya Allah pasti memberikan manafaat dan ilmu kepada anda yang mengikutinya. SELAMAT MEMBACA.

RAYA KORBAN DAH MENJELANG ANDA PASTI  ADA DAGING KORBAN
KALAU NAK BAKAR DAPATKAN REMPAH GRILL ALKANZ MEMANG
SEDAPUNTUK LIHAT LEBIH BANYAK KETERANGAN 
SILA KLIK UNTUK KE BLOG.



NAK IKLAN JIMAT TEPATI SASARAN 
IKLAN DI UTARA BIZ FREE SATU IKLAN DI ADAM DAN HAWA
KLIK IMAGE UNTUK KIE BLOG UTARA BIZ



NAK BELAJAR TULIS SKRIP DAPATKAN E-BOOK INI
BIMBINGAN DAN KERJASAMA DARIPADA PENULIS
KLIK UNTUK KE BLOG








Tiada ulasan:

Catat Ulasan