Wednesday, November 9, 2016

WAJARKAH PERIGI MENCARI TIMBA?

Assalamu Alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh , SYUKUR Alhamdulillah dengan izin dan limpah kurniaNya kita masih dapat bertemu di Blog ADAM & HAWA untuk bulan yang keempat.

Sudah masuk empat bulan namun Blog Adam & Hawa yang berkonsepkan majalah bulanan masih merangkak. Ini kerana blog ini gagal mendapatkan pengiklnan bagi menampung kos penerbitannya.  Namun begitu blogger akan tetap meneruskan apa yang mampu dibuat.

Terbitan bulan lepas rencana penyiaran bahan untuk blog ini agak terjejas terus. Bahan yang sepatutnya di siarkan dan telah diwawarkan gagal dilaksanakan. Saya memohon maaf kerananya. Ini kerana saya terpaksa menyiapkan tugasan lain yang mendapatkan imbuhan bagi meneruskan kehidupan ini.

Terbitan bulan ini bLOG aDAM & hAWA akan membicarakan mengapa lelaki berpoligami dan wajarkah perigi mencari timba. Blogger akan cuba mengupas kedua-dua  isu ini dengan sebaik mungkin berdasarkan hukum adat dan budaya serta hukum agama.

Alhamdulillah baru tiga bulan lepas dilancar namun pelawat yang berkunjung ke blog ini telah mencecah  hampir 10,000 . Berdasarkan perangkaan ini blog ini mempunyai lebih kurang 3,000 orang yang mengikutinya.  Insya Allah sekiranya saya tidak menghadapi sebarang masalah dan dapat menyiarkan cerita misteri dan prihatin diyakini peminat Blog Adam dan Hawa akan bertambah dengan lebih drastik  lagi.

Jesteru itu sokongan anda untuk melawat blog ini secara berterusan bagi membantu peningkatan angka pelawat adalah di perlukan dan saya sedang merancang untuk membuat tawaran pengiklanan kepada syarikat yang berminat mulai bulan ini atau bulan  depan.

Saya mengharapkan blog ini bukan blog yang sia-sia tetapi mampu membuka minta dan pemikiran kita melalui bahan-bahan yang di paparkan. Saya rasa cukup setakat ini dan selamat mengikuti dan membaca bahan-bahan yang di paparlkan dalam blog ini.


Sekian terima kasih.


KLIK IMAGE UNTUK KE BLOG INI


KLIK IMAGE UNTUK KE BLOG INI


KLIK IMAGE UNTUK KE BLOG INI









1 comment:

  1. Assalamualaikum
    senang sekali saya bisa menulis kisah nyata kami
    dan berbagi kepada teman-teman disini.

    Meski hidup dalam keprihatinan, karena hanya mengandalkan penghasilan dari jual gorengan, namun rumah tangga kami terbilang harmonis. Jika berselisih paham, kami selalu menempuh jalan musyawarah. Hal itu wajib kami terapkan untuk menutupi aib dan segala bentuk kekurangan yang ada dalam rumah tangga kami agar tidak terdengar oleh orang luar. Karena begitulah pesan dari para orang tua kami.

    Hari demi hari aku habiskan hanya untuk bekerja dan bekerja. Hal itu aku lakukan, selain sadar akan tanggung jawabku sebagai orang tua , juga ingin menggapai harapan dan cita cita. Yah, mungkin dengan begitu ekonomi keluargaku dapat berubah dan aku bisa menyisihkan sedikit uang penghasilanku itu untuk masa depan anak-anakku dikemudian hari. Namun semua itu menjadi sirna.

    Selanjutnya kami pun melangkah untuk mencobanya minta bantuan melalui dana gaib tanpa tumbal,alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan.

    Jalan ini akan mengubah kemiskinan menjadi limpahan kekayaan secara halal dan tidak merugikan orang lain.

    Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami,
    saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami.
    Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan hubungi
    Ki Witjaksono di:+62852-2223-1459
    Supaya lebih jelas kunjungi blog http://bocorantogelsingapura59.blogspot.co.id

    Atau ~KLIK DISINI~

    ReplyDelete